عضو ارشد «حماس» در واکنش به عملیات «تل‌آویو»:

هرگونه حماقت از سوی صهیونیست‌ها پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشت

«رضوان» در واکنش به عملیات مقاومتی شب گذشته در تل‌آویو گفت: هرگونه حماقت از سوی صهیونیست‌ها پاسخی ویرانگر از طرف مقاومت به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 08April 2022

هرگونه حماقت از سوی صهیونیست‌ها پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشتبه گزارش گروه بنی‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس به عملیات مقاومتی شب گذشته در تل‌آویو که به دنبال آن شماری از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده و زخمی شدند، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در هشداری جدی به تل‌آویو، اظهار داشت: هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی، پاسخی ویرانگر از طرف مقاومت به دنبال خواهد داشت.

عملیات مقاومتی شب گذشته در تل‌آویو واکنش شمار زیادی از گروه‌های فلسطینی را به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی با تبریک عملیات در قلب تل‌آویو، بازگشت عملیات شهادت‌طلبانه در داخل عمق رژیم صهیونیستی را نتیجه طبیعی عبور اشغالگران از حد و مرز خود دانست.

جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت ادامه دارد و دشمن بهای بیشتری را در قبال تروریسم و جنایات خود خواهد پرداخت.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: این عملیات پیام واضحی به دشمن برای توقف تعرض خود به مسجدالاقصی است و اقدام شهرک‌نشینان و صهیونیست‌ها در یورش به مسجدالاقصی با مقاومت و عملیات شهادت‌طلبانه بیشتری مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها