سفارت ترکیه عملیات استشهادی در تل‌آویو را محکوم کرد

پس از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، سفارت ترکیه در اراضی اشغالی نیز عملیات استشهادی دیشب در اراضی اشغالی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 08April 2022

سفارت ترکیه عملیات استشهادی در تل‌آویو را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سفارت ترکیه در تل‌آویو، بعدازظهر امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای به عملیات استشهادی در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

سفارت ترکیه در بیانیه یادشده که آن را در صفحه توئیتری خود منتشر کرد، نوشت: «حمله تروریستی شب هفتم آوریل در تل‌آویو را محکوم می‌کنیم. ما نگران افزایش چنین حملاتی هستیم».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما به خانواده قربانیان این حمله و همچنین کابینه و مردم اسرائیل تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان نیز آرزوی شفای عاجل داریم».

پیش از ترکیه، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در اظهاراتی این عملیات را محکوم کرد بود.

شب گذشته، منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح امروز پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است. منابع عبری پس از این عملیات خبر دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و برخی از خیابان‌ها را بسته‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار