وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از محمود عباس تقدیر کرد

پس از بیانیه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در محکومیت عملیات استشهادی دیشب در قلب تل‌آویو، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از او تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۱۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 08April 2022

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از محمود عباس تقدیر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (جمعه)، از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بابت صدور بیانیه در محکومیت عملیات استشهادی تل‌آویو تقدیر کرد.

بنابر گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز»، بنی گانتز اظهار داشت: «خوب است که تشکیلات خودگردان این حمله تروریستی را محکوم کرده است. اما خواسته من این است که علاوه بر محکومیت، تشکیلات خودگردان فلسطین اقدامات خود را علیه تروریست‌ها افزایش دهد».

شب گذشته، منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح امروز پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است. منابع عبری پس از این عملیات خبر دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و برخی از خیابان‌ها را بسته‌اند.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ظهر امروز، در بیانیه‌ای این عملیات را محکوم کرد و خواستار برقراری ثبات شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار