مقام‌های صهیونیست:

به عملیات‌های فلسطینی واکنش سختی نشان می‌دهیم

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی، ضمن تهدید به واکنش سخت‌تر، ادعا کردند که در هوشیاری کامل هستند.
کد خبر: ۵۱۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 08April 2022

به عملیات‌های فلسطینی واکنش سختی نشان می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از عملیات استشهادی شب گذشته که منجر به کشته‌شدن دو صهیونیست در تل‌آویو شد، تهدید کرد که بنابر احتمال وقوع عملیات‌های بیشتر، در بالاترین حد از آمادگی قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، براساس بیانیه‌ای که امروز از سوی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده، بنت از سرویس‌های امنیتی اسرائیلی به‌دلیل یافتن و به شهادت رساندن مبارز فلسطینی، تقدیر کرد.

وی در ادامه بیانیه مدعی شد: «ما در سراسر تل‌آویو و برای پیش‌بینی حوادث بعدی و انجام عملیاتی شبیه به این [عملیات شب گذشته]نهایت هوشیاری را به خرج می‌دهیم. جنگ ما با تروریسم مرگبار طولانی و دشوار است، اما ما در آن پیروز خواهیم شد».

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز امروز گزارش داد، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی هم تهدید کرده است که «بهای سنگینی» را به عاملان این حملات تحمیل خواهد کرد و قول داد که «عملیات علیه موج تروریسم» را گسترش دهد.

تیراندازی شب گذشته به رستورانی در تل‌آویو، چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی به شهرک‌های اشغالی در کمتر از سه هفته گذشته بوده است. عملیات شب گذشته منجر به کشته شدن دو صهیونیست و زخمی شدن نُه شهرک‌نشین دیگر شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار