اولتیماتوم مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی چند ساعت مهلت داده تا حملات علیه فلسطینیان را متوقف کند.
کد خبر: ۵۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 12April 2022

اولتیماتوم مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برخی منابع عالی‌رتبه فلسطینی از تلاش‌های دستگاه اطلاعات مصر و تماس‌های آن با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی برای ممانعت از نابسامانی اوضاع میدانی فلسطین خبر دادند.

روزنامه «رأی الیوم» به نقل از این منابع نوشت که گروه‌های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی طی چند ساعت گذشته چندین تماس از مسئولان دستگاه اطلاعات مصر در خصوص حفظ آرامش در غزه دریافت کردند.

به گفته این منابع، مصر به گروه‌های فلسطینی ابلاغ کرده است که تل‌آویو خواهان اعمال فشار بر گروه‌های مقاومت برای عدم مشارکت در حوادث جاری در کرانه باختری و قدس اشغالی و اجتناب از شعله‌ور شدن جبهه غزه، است و اعلام کرده که در غیر اینصورت دست به عملیات نظامی نامحدود در غزه خواهد زد.

این منابع گفتند که گروه‌های مقاومت در غزه در پاسخ به این تهدیدات تل‌آویو، به میانجی مصری گفته‌اند که آرامش در نوار غزه هرگز طولانی نخواهد بود و چنانچه این رژیم به تجاوزات خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس ادامه دهد، غزه پاسخ محکمی به آن خواهد داد.

به نوشته این روزنامه، گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین به رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت زمان داده‌اند تا حملات خود علیه فلسطینیان اعم از به شهادت رساندن فلسطینیان، بازداشت ده‌ها نفر و تشدید محدودیت‌های اعمالی علیه فلسطینیان را متوقف کند.

پیش‌تر نیز «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تهدید کرده بود که مقاومت هرگز اردوگاه جنین را تنها نخواهد گذاشت و غزه هرگز در حوادث جاری در کرانه باختری و قدس اشغالی بی‌طرف نخواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها