رئیس ائتلاف الفتح عراق:

عراق قدرت امت را برای مقاومت برابر رژیم صهیونیستی را بالا می‌برد

العامری گفت: با تصویب قانون جرم انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عراق، این کشور پیشگام دفاع از فلسطین و قدرت امت برای مقاومت برابر موجودیت این رژیم اشغالگر است.
کد خبر: ۵۲۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ - 27May 2022

عراق قدرت امت را برای مقاومت برابر رژیم صهیونیستی را بالا می‌بردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح و از فرماندهان الحشد الشعبی در عراق در خصوص تصویب قانون ممنوعیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش موازین نیوز، العامری اظهار داشت: به ملت عزیز و سرافراز عراق تبریک می‌گوییم که قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را تصویب کردند که اوج آگاهی و عشق مردم عراق به فلسطین می‌رساند که آرمان قدس را به عنوان اولین مسئله امت اسلامی می‌دانند.

رئیس ائتلاف الفتح عراق افزود: ما از زحمات نمایندگان ملت وفادار به عهد خود هم متشکریم که تلاش مستمری در جهت وضع و تصویب این قانون تاریخی داشتند و از همه کسانی هم که خواستار تصویب این قانون شدند و از آن حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: به دنبال تصویب این قانون، عادی‌سازی و دعوت به آن و تبلیغ برای آن جنایتی است که مجازات قانونی دارد و در نتیجه عراق پیشگام تحکیم حق فلسطین و بالا بردن قدرت امت در افزایش روحیه مقاومت برابر رژیم صهیونیستی و موجودیت آن و نقشه‌های خصمانه آن راه انداخت تا همه تلاش‌های برخی رژیم‌ها و محافل مشکوک برای سوق دادن ملت‌های منطقه به سمت سازش ناکام بماند.

العامری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به معنای کشیدن شمشیر ذلت و سلطه صهیونیستی بر سینه ملت‌های منطقه و سرزمین، ثروت‌ها و سرنوشت نسل‌ای آن دانست و گفت: چنین چیزی ممکن نیست و خدا و رسولش و مومنان چنین چیزی از سوی ما را قبول ندارند.

پارلمان عراق، روز گذشته، پیش‌نویس قانون «ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» را به رأی گذاشت و به‌اتفاق آراء آن را تصویب کرد.

مهم‌ترین بند‌های این قانون، جرم انگاری هرگونه همکاری سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فنی، فرهنگی، ورزشی و علمی با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوانی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار