عضو ارشد جنبش «حماس»:

اسرای فلسطینی برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند

«رضوان» در سخنانی با اشاره به تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی گفت: اسرای فلسطینی برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 22March 2022

اسرای فلسطینی برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اسرای فلسطینی و وضعیت وخیم آن‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اظهار داشت: اسرای فلسطینی برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: مقاومت فلسطین پشتیبان اسرا بوده و اشغالگران را مسئول حفظ جان اسرا می‌داند. این مقام فلسطینی در بخش دیگری از سخنانش عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

رضوان در همین ارتباط اظهار داشت: عادی سازی روابط برای خودِ کسانی که در چنین مسیری قدم برمی دارند، خطرآفرین است. اگر برخی کشور‌های عربی به عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها دست نمی‌زدند، اکنون تل آویو جرأت تعرض به اسرای فلسطینی را نداشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار