دیدار هیئت نماینده حماس با مسئول امور فلسطین جنبش حزب‌الله

رسانه های لبنان از انجام دیدار دوجانبه میان نمایندگان جنبش حماس و مسئول امور فلسطین جنبش حزب‌الله خبر دادند.
کد خبر: ۵۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ - 25February 2022

دیدار هیئت نماینده حماس با مسئول امور فلسطین جنبش حزب اللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بعد از ظهر امروز (جمعه) «حسن حب الله» مسئول امور فلسطین در جنبش حزب الله لبنان با اعضای یک هیئت بلندپایه از سوی جنبش حماس دیدار کرد.

در جریان این دیدار که ریاست هیئت نماینده حماس را خلیل الحیه برعهده داشت، طاهر النونو مشاور رسانه‌ای دبیرکل حماس، اسامه حمدان، أحمد عبد الهادی، شیخ عطالله حمود نیز حضور داشتند.

طبق این گزارش، نمایندگان آخرین اوضاع داخلی فلسطین و لبنان بویژه وضعیت تنش‌ها در نوار غزه و کرانه باختری و انتفاضه شیخ جراح و قدس اشغالی، اراضی ۴۸ و قضیه عادی سازی روابط رژیم‌های عربی با رژیم اشغالگر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در جریان این دیدار دوجانبه بر لزوم مواجهه با توطئه‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن مقاومت فلسطینیان و متقاعدسازی رژیم‌های عربی برای تجدیدنظر در روند عادی سازی روابط با اسرائیل تاکید شد.

علاوه بر این، اعضای هیئت فرستاده حماس و مسئول حزب الله ضمن تقدیر از مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که ملت فلسطین و دیگر ملل مسلمان و عرب منطقه باید حمایت خود را از اسرای در بند زندان‌های رژیم اشغالگر اعلام کنند.

در پایان حاضران در این نشست دو جانبه توسعه و تقویت روابط حزب الله و حماس را امری ضروری دانستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار