در ادامه اقدامات خصمانه؛

نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان «مجدو» یورش بردند

آخرین اخبار از تشدید اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطین حکایت از آن دارد که نظامیان این رژیم به اسرا در زندان «مجدو» یورش برده و آن‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ - 24March 2022

نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان «مجدو» یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری وفا، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان «مجدو» یورش بردند.

بر اساس این گزارش، کمیته امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اسرای فسلطینی در زندان مجدو واقع در اراضی اشغالی، اعلام کرد: صهیونیست‌ها پس از یورش به اسرا اقدام به سرکوب آن‌ها کردند.

این درحالی است که چندی پیش «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اسرای فلسطینی و وضعیت وخیم آن‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی گفت: اسرای فلسطینی برای اعتصاب غذای نامحدود آماده می‌شوند.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: مقاومت فلسطین پشتیبان اسرا بوده و اشغالگران را مسئول حفظ جان اسرا می‌داند. این مقام فلسطینی در بخش دیگری از سخنانش عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار