نماینده مردم در مجلس:

بیانیه تروئیکای اروپایی درباره گزارش گروسی فرار رو به جلو است

حدادی گفت: بیانیه سه کشور اروپایی در راستای گزارش هسته‌ای دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فرار رو به جلو و فرافکنی است.
کد خبر: ۴۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 27November 2021

بیانیه تروئیکای اروپایی درباره گزارش گروسی فرار رو به جلو است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی حدادی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی درباره فعالیت هسته‌ای ایران، اظهار داشت: در زمان خروج یکجانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌ها ظالمانه کشور‌های اروپایی واکنش در خوری نسبت به این نقض عهد نشان ندادند و اعتراض نکردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رفتار اروپایی‌ها حاکی از یک سو نگری و وابستگی به آمریکا است و صرفاً منافع آمریکا را دنبال می‌کنند بدون آنکه توجهی به تحقق منافع ایران در قرارداد هسته‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون برجام برای ایران هیچ منفعت و نتیجه‌ای نداشته است و با تحریم‌های ظالمانه آمریکا مواجه بوده اروپایی‌ها نه‌تنها در مقابل نقض عهد آمریکایی‌ها ایستادگی نکردند که به وظایف خود در قبال برجام عمل نکرده و با فرافکنی صرفاً به دنبال فرسایشی شدن مذاکرات هستند.

 نماینده مجلس اظهار داشت: اروپایی‌ها دنباله‌روی سیاست‌های استکباری جهان و سلطه گری آمریکا هستند با این حال نمی‌توانند با فرسایشی کردن مذاکرات به خواسته خود برسند چرا که از نگاه ایران تنها محور اصلی مذاکرات رفع تمام تحریم‌ها و اجرای تعهدات از سوی غربی‌ها است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: بیانیه تروئیکای اروپایی فرار رو به جلو و فرافکنی است که با این راه و روش به این نتیجه نمی‌رسند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار