فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی دریایی ارتش در پرتو دانش و خلاقیت پاسخگوی هر متجاوزی است

امیر صباحی‌فرد در پیامی به مناسبت هفتم آذر، گفت: نیروی دریایی با تکیه بر توانمندی و قدرت اطمینان‌بخشی که در پرتو دانش، خلاقیت، ابتکار و سازندگی و در عین حال تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی جوانان متخصص در ارتش حاصل آمده، موجب شده هر متجاوز زیاده‌خواهی را در هر مقیاسی که باشد، تنبیه و تأدیب کند.
کد خبر: ۴۹۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ - 27November 2021

نیروی دریایی ارتش در پرتو دانش و خلاقیت پاسخگوی هر متجاوزی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی هفتم آذر، روز نیروی دریایی را به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های این نیرو تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مدار ایمان، اخلاص، محور زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا، به قدرتی بی‌مانند در منطقه تبدیل شده و قلمرو ماموریت‌های ابلاغی، نظام انقلابی و جبهه مقاومت اسلامی را در موضع برتری قرار داده و همه مدعیان ابرقدرت در دریا را به عقب گرد و درماندگی کشانده است.

دلاورمردان نیروی دریایی ارتش با تکیه بر توانمندی و قدرت اطمینان بخشی که در پرتو دانش، خلاقیت، ابتکار و سازندگی و در عین حال تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی جوانان متخصص در ارتش حاصل آمده، موجب شده هر متجاوز زیاده‌خواهی را در هر مقیاسی که باشد، تنبیه و تأدیب نماید.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آن نیرو، فرارسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را به جنابعالی و آحاد کارکنان و خانواده‌های ارجمند آن نیروی مقتدر تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی شما دریادلان را در صیانت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی در ظلّ توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی فرد»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها