فرمانده نیروی دریایی ارتش با مراجع عظام تقلید دیدار کرد + تصاویر

امیر دریادار ایرانی با حضور در شهر قم با آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 01December 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در شهر مقدس قم با مراجع عظام تقلید، ازجمله آیت الله نوری همدانی، آیت الله جوادی آملی و آیت الله علوی گرگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار اظهار داشت: عزت از آن خداوند است، عزت از آن پیامبر خداست و عزت از آن مؤمنین است. ولی منافقین این حقیقت را درک نمی‌کنند؛ بنابراین کسی در راهی گام بردارد که عزت اسلام را پایه گذاری کند ثواب فراوان دارد، از این رو مسلمانان باید همیشه عزت اسلام را حفظ کنند تا دشمنان اسلام بدانند که اسلام دارای عزت و عظمت است، بنابراین هر گامی که در این راه بردارید و هر نفسی که در این مسیر شما بکشید دارای فضیلت و ثواب بالایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با مراجع عظام تقلید دیدار کرد + تصاویر

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط نیروی دریایی افزود: وقتی خبر موفقیت شما را در رسانه‌ها می‌شنویم و در روزنامه‌ها می‌خوانیم برای ما باعث خوشحالی است و برای شما دعا می‌کنیم، شما توانستید با تلاش و مجاهدت مخلصانه خودتان در برابر دشمنان به میهن اسلامی عزت و عظمت دهید.

وی در ادامه با بیان اوضاع منطقه و جهان اسلام تصریح کرد: امروز روزی است که دشمنان اسلام سعی می‌کنند درگیری را میان مسلمان‌ها ایجاد کنند تا خودشان به عنوان کدخدای عالم به استعمار محرومان بپردازند و متأسفانه در افغانستان، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و هرکجای دنیا که نگاه می‌کنیم که درگیری هست از نقشه دشمن است که این‌ها سعی می‌کنند مسلمانان را به هر شکلی به جان هم بیاندازند، نقشه از آنها، پول از آن‌ها و همه کار از آن‌ها ولیکن درگیری و کشته شدن و ویرانی برای مسلمان‌هاست امروز چنین روزی است، در چنین روزی حفظ عزت اسلام واقعاً یک فضیلت بسیار بزرگ است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به اهمیت جایگاه جهاد پرداخت و با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) گفت: امروز روزی است که ما باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با مراجع عظام تقلید دیدار کرد + تصاویر

آیت الله علوی گرگانی نیز در این دیدار اظهار کرد: به لطف خدا ناوگروه ۷۵ ارتش در اقیانوس اطلس حضور پیدا کرد و با موفقیت این موضوع انجام شد که شایسته تقدیر و افتخاری برای نظام اسلامی است.

وی افزود: در شرایط امروز دشمنان تلاش می‌کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسد، ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار‌آفرینی می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کردند: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید حق تعالی با اهل تقوا و نیکوکاری است و نسل جوان توجه‌شان به خداوند باشد و کمک بخواهند قطعا موفق می‌شوند.

آیت الله علوی‌گرگانی عنوان کردند: نظام جمهوری اسلامی نظام مستحکمی است و با توطئه‌های دشمن شکست نمی‌خورد، چون در همه زمینه‌ها خدا را مدنظر قرار می‌دهیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه حرکت در مسیر رضای الهی را مورد تاکید قرار داده و خاطرنشان کردند: هرکسی که در زندگی خود خدا را در نظر بگیرد همه چیز دارد و در مقابل کسی که از خدا غافل شود هیچ چیزی ندارد و شکست می‌خورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار