نماینده مردم در مجلس:

اروپایی‌ها توان برخورد با آمریکا را ندارند

کاظمی گفت: اروپا از ابتدا تاکنون جسارت اظهارنظر در مقابل غرب و در رأس آن آمریکا را نداشته و همیشه به‌عنوان جاده صاف کن آمریکایی‌ها عمل کرده و هر دستوری که آمریکایی‌ها دارند اروپایی‌ها به آن عمل می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ - 28November 2021

اروپایی‌ها توان برخورد با آمریکا را ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید حمیدرضا کاظمی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به بیانیه ضد ایرانی تروئیکای اروپایی‌ها اظهار داشت: در دوران تحریم و گفت‌وگو‌هایی که بین ایران و غرب بوده همیشه آمریکا و اروپا نقش پلیس بد و خوب را اجرا می‌کنند، صدور چنین بیانیه‌ای بین آمریکا و اروپا هماهنگ شده است برای اینکه ایران را در شرایط سختی قرار دهند همیشه پیش شرط‌ها و بیانیه‌هایی صادر می‌کنند، آن‌ها امتحانشان را پس داده‌اند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: زمانی که آمریکا با قلدری تمام برجام را ترک کرد اروپا جسارت اظهارنظر در این باره را نداشتند، اکنون ایران می‌گوید عضوی که خارج شده بدون قید و شرط به برجام برگردد و به تمام تعهداتش عمل کند چرا که معاهدات بین‌المللی به امضا شخص نمی‌رسد بلکه کشوری متعهد می‌شود. در این شرایط اروپایی‌ها حق را به ایران نمی‌دهند.

وی اظهار داشت: اروپا از ابتدا تاکنون جسارت اظهارنظر در مقابل غرب و در رأس آن آمریکا را نداشته و همیشه به‌عنوان جاده صاف کن آمریکایی‌ها عمل کرده و هر دستوری که آمریکایی‌ها دارند اروپایی‌ها به آن عمل می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: در آستانه مذاکرات می‌خواهند همان نقش را ایفا کنند شرط و شروط‌هایی را بیان کنند با توجه به اینکه ایران تا پایان در برجام بود باید اروپایی‌ها نقش خود را نشان دهد و به‌عنوان طرفی از برجام با عضو خارج شده از این توافق برخورد کنند تا به تمام تعهداتش عمل کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: اروپایی‌ها توان برخورد با آمریکا را ندارد، اما ایران باید بر روی موضع حق خود استوار بایستد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار