مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

«عریضاوی» گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در منطقه باشیم و در این خصوص آمادگی داریم تا به بهترین شکل ممکن، میزبان این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۴۹۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 28November 2021

آمادگی موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس خرمشهر اظهار داشت: در حال آماده سازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور هستیم. با توجه به بهبود شرایط کرونایی و احتمال حضور زائران راهیان نور در قالب‌های مختلف، اقدام به بازسازی و رنگ آمیزی محتوا و محیط پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کردیم تا جلوه‌ای زیبا به این مکان ارزشی و معنوی بدهیم.

عریضاوی از لزوم بازسازی و موزه‌آرایی اساسی موزه دفاع مقدس خرمشهر به عنوان اولین موزه جنگ کشور خبر داد و گفت: در آخرین بازدید سردار مرادحاجتی، مدیرکل محترم نیز تاکید وی بر حفظ و نگهداری محتوای بکر موزه بود و این که تمهیداتی اندیشیده شود تا غرفه‌ها به شکلی نوین و چشم اندازی جدید طراحی و ساخته شوند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریعتر شاهد حضور کاروان های راهیان نور در منطقه باشیم و در این خصوص آمادگی داریم تا به بهترین شکل ممکن، میزبان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار