از سوی نشر پرنده؛

«کتاب داستان بحران» منتشر شد

داستان‌های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه بحران توسط نشر پرنده به چاپ رسید.
کد خبر: ۴۹۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ - 29November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حیدر کلهری» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه بحران اوایل سال جاری به همت این سازمان برگزار و برگزیدگان آن تقدیر شدند از چاپ کتاب داستان‌های برگزیده این مسابقه ملی خبر داد.

وی اظهار داشت: عباس حسین‌نژاد دبیر، منصور ضابطیان، حامد عسکری، مژده لواسانی و لیلا باقری داوران این جشنواره بودند و از میان هزار و ۵۰ اثر پنج داستان کوتاه برگزیده و ۱۰۰ داستان برای چاپ در مجموعه کتاب داستان بحران منتخب شدند.

کلهری با اشاره به اینکه «کتاب داستان بحران» در ۱۳۶ صفحه داستان‌های کوتاهی را با محوریت بحران‌ و با هدف جلب توجه مخاطبان به بلایای طبیعی و غیر طبیعی عرضه کرده؛ گفت: دبیرخانه این مسابقه٬ مجموعه داستان کوتاه را برای نویسندگان حاضر در این مجموعه ارسال خواهد کرد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام فراخوان «جشنواره طنز و کاریکاتور بحران» نیز خبر داد که اکنون توسط این سازمان با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در حال برگزاری است و تا ۱۰دی مهلت ارسال آثار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی‌های بیشتر می‌توانند به سامانۀ مسابقات بحران به نشانی www.tdmmoq.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها