پخش مستقیم هیئت‌ در یک نرم افزار

«بچه‌های هیات» نام نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیات‌های مذهبی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ - 04July 2015

پخش مستقیم هیئت‌ در یک نرم افزار

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «بچههای هیات» نام نرمافزاری برای تلفنهای همراه است که اطلاعات جامعی را درباره برگزاری هیاتهای مذهبی در اختیار مخاطبان قرار میدهد. نسخه دوم این نرمافزار به تازگی در بازار عرضه شده است. این نرمافزار علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص برگزاری هیاتهای مذهبی دارای مجموعه سخنرانیها، احادیث، شعرهای آئینی و ... است.

مهدی رنجبر، طراح این نرمافزار، درباره «بچههای هیات» گفت: این نرمافزار به پخش مستقیم هیاتهای مطرح همچون هیئات حجتالاسلام انصاریان، حاج منصور ارضی، حجتالاسلام صدیقی و ... میپردازد.  همچنین این نرمافزار قابلیت بازپخش این فیلمها را نیز دارا میباشد.

وی افزود: در قسمت «هیات مجازی» این نرمافزار، مخاطبان میتوانند از احادیث، سخنرانیها، مداحیها و شعرهای آئینی مداحان و سخنرانهای مطرح استفاده کنند.

این فعال فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: «اینستا هیات» و «جستجوی هیاتها» دو بخش دیگر این نرم افزار هستند. در قسمت «اینستا هیات» مخاطبان میتوانند عکسهای خود را از هیاتهای مختلف به اشتراک بگذارند. در قسمت جستجو نیز مخاطبان میتوانند از برنامه هیاتهای مختلف باخبر شوند.

رنجبر درخصوص تغییرات نسخه جدید این نرم افزار گفت: اینستا هیات و هیات مجازی دو بخشی بودند که در نسخه دوم به این نرم افزار اضافه شدند. ما در این نسخه پخش زنده و قابلیت جستجو را نیز تغییر دادیم و قبلهنامه را به نرمافزار اضافه کردیم.

وی در پایان گفت: «بچههای هیات» به صورت گروهی در موسسه فرهنگی مبشران صبح تولید شده است و مخاطبان میتوانند به صورت رایگان این نرم افزار را از «بازار» دانلود کنند. برای استفاده از این نرمافزار گوشی تلفن همراه باید به اینترنت وصل باشد.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار