طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

حمایت جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت از بنیاد شهید و دولت

جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به لزوم پیگیری جدی مطالبات ایثارگران، از بنیاد شهید و دولت مردمی حمایت کرد.
کد خبر: ۴۹۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 29November 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در پی تجمعات این روزهای تعدادی از رزمندگان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

پیام شهیدان این است که تسلیم وسوسه غنیمت نشوید، دستور اسلام و پیام خون شهیدان این است.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا که با نثار خون خود چراغ راه هدایت امت اسلام گردیدند و با تعظیم به مقام شامخ خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز که با گذاشت بیش از چهار دهه از تابش خورشید انقلاب همچنان با قامتی استوار از دستاورد‌های نظام و انقلاب و راه شهدا پاسداری و حراست می‌نماید و با آرزوی سلامتی برای پرچمدار و سکاندار کشتی نجات‌بخش انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که همچون ناخدایی بصیر، هشیار، مدیر، مدبر، موقعیت‌شناس این کشتی را از طوفان‌های سهمگینی که توسط دولت‌های استکباری به‌وجود آمده است به سمت ساحل نجات هدایت می‌نماید.

امت شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس همان‌گونه که مستحضرید علی‌رغم میل باطنی استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیست بین‌الملل، دولت مردمی با حضور و انتخاب معنادار شما امت همیشه در صحنه روی کار آمد، دولتی که در مدت کوتاه از عمر خدمتش تمام سعی و تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها و ناکارآمدی‌های دولت‌های گذشته را به‌کار بسته است، دولتی که علاوه بر وظیفۀ تأمین نیاز‌های ضروری اقتصادی و معیشتی مردم باید در عرصه‌ای بین‌المللی هم از جایگاه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری نماید.

در چنین شرایط حساس متأسفانه شاهد هستیم دستان پنهان و آشکار برای التهاب‌آفرینی و پمپاژ ناامیدی در بین اقشار جامعه سعی در ناکارآمدی دولت مردمی دارند و متأسفانه تعدادی از دوستان ناآگاه و بی‌بصیرت جامعه ایثارگران به این خواسته معاندین نظام دامن می‌زنند و با بهانه پیگیری غرامت جنگی و سایر حقوق قانونی (که اگر از مسیر خود پیگیری شود اقدام شایسته‌ای می‌باشد) اقدام به فراخوان و برپایی تجمعات خیابانی می‌کنند که جهت تنویر افکار عمومی جامعه به‌خصوص خانواده بزرگ ایثارگران ارائه چند تذکر و هشدار ضروری می‌باشد.

۱. ما خانواده بزرگ ایثارگران همچون هشت سال دفاع مقدس همچنان خود را سرباز جان بر کف برای، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای می‌دانیم و در جهت حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به ملت همیشه در صحنه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزیم و خود را پاسدار خون شهدای عزیزمان می‌دانیم.

۲. ما خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تا زمانی که در جهت منویات، ولی امر مسلمین گام بردارد و تمام تلاشش را برای رفع محرومیت‌زدایی از جامعه و مردم محروم به‌کار می‌بندد حمایت نموده و برای کمک به دولت ایشان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌نماییم.

۳. ضمن آرزوی موفقیت برای معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آقای دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی مصرانه می‌خواهیم ضمن پیگیری جدی مطالبات ایثارگران به حاشیه‌سازی‌های به‌وجود آمده هیچ‌گونه وقعی قائل نشود و به وظیفه قانونی و انقلابی خود که همانا صیانت و دفاع از جامعه ایثارگران می‌باشد با قاطعیت و روحیه جهادی ادامه بدهد.

۴. خانواده بزرگ ایثارگران ضمن درخواست پیگیری مطالبات قانونی ایثارگران از مجاری قانونی خود، توسط مسئولان و متولیان امر، جریانات مشکوک و هنجار شکنانه‌ای که توسط تعدادی از افراد مجهول‌الحال در قالب اردوکشی خیابانی بروز و ظهور پیدا نموده است بیزاری و انزجار خود را اعلام می‌داریم و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مصرانه درخواست داریم نسبت به شناسایی و معرفی دستان پشت پرده این اقدامات هنجارشکنانه اقدام نموده و برابر قانون با خاتیان برخورد گردد تا دیگر کسی به خود جرأت ندهد به نمایندگی و با نام ایثارگر جایگاه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را خدشه‌دار نماید؛ و من الله التوفیق.

جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها