فرمانده سپاه «شهدا» آذربایجان غربی:

سپاه و بسیج برای حفظ امنیت و سلامت مردم پای کار هستند

سردار «شهسواری» گفت: هرجاکه نیاز به خدمت‌رسانی به مردم، چه در حوزه ایجاد امنیت و چه در عرصه دفاع از سلامت باشد، سپاه و بسیج پای کار هستند.
کد خبر: ۴۹۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 29November 2021

سپاه و بسیج برای محفوظ ماندن سلامت و امنیت مردم با تمام توان پای کار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همایش «در امتداد ایثار» با هدف تجلیل از دانشجویان بسیجی جهادگر و خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت، امروز (دوشنبه) با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه «شهدا» استان آذربایجان غربی، «محمد امین ولی‌زاده» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، «سید محمود صفری» فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر این استان در ارومیه برگزار شد.

سردار «شهسواری» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عزت و سربلندی امروز کشور را مدیون خون پاک شهیدان عنوان کرد و اظهار داشت: البته افضل از همه، ما مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

وی علت برگزاری این همایش را پاسداشت ایثار و رشادت‌های مدافعان سلامت و بسیجیان جهادگری عنوان کرد که با تلاش صادقانه خود، فصل دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای نسل جدید بازسازی کردند.

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی، مجاهدت و ایستادگی مدافعان سلامت کشور را جلوه‌هایی از تکرار تاریخ دفاع مقدس دانست و گفت: این عزیزان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راه خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ایثارگرانه در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی شرافت و نجابت مردم آذربایجان غربی را همواره زبان‌زد و مشهود همگان عنوان کرد و افزود: علی رغم بسیاری از مشکلات و بلایای طبیعی که در این استان اتفاق افتاده است، مردم آذربایجان غربی با همدلی و وحدت در طول این ۴۳ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیرق دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را با صلابت در این استان برافراشته نگه داشته‌اند.

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: به حول قوه الهی امروز بار دیگر اعلام می‌کنیم که هرجاکه نیاز به خدمت‌رسانی به مردم، چه در حوزه ایجاد امنیت و چه در عرصه دفاع از سلامت باشد، سپاه و بسیج پای کار هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: یقین بدانید همان‌گونه که در تاریخ انقلاب اسلامی از رزمندگان دفاع مقدس با افتخار یاد می‌شود، از مجاهدت‌های جامعه پزشکی، پرستاری و تمامی جهادگران عرصه سلامت نیز با عزت یاد خواهد شد.

سردار شهسواری با اشاره به بخشی از خدمات بسیج در مقابله با کرونا، گفت: اواخر سال ۹۸ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و بسیجیان، در بحث مبارزه با کرونا و غربالگری، قدم اول با ۷ هزار نیروی بسیجی برداشته شد و در سال ۹۹ نیز توانستیم بزرگترین رزمایش دفاع بیولوژیکی را با حضور ۹۵ هزار بسیجی برای گندزدایی و رسیدگی به بیماران کرونایی اجرا کنیم.

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در قالب طرح «شهید سلیمانی» تا به امروز ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار