نماینده ولی فقیه در مازندران:

تداوم انقلاب به با هم بودن مسئولان و کمک برای پیشرفت کشور است

«محمدی لائینی» گفت: تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسئولان، ارائه راهکار، راهبرد، تعامل و کمک برای پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۴۹۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ - 30November 2021

تداوم انقلاب به باهم بودن مسئولان و کمک برای پیشرفت کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز (سه‌شنبه) در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران یکی از اهداف تشکیل این جلسه را احیای امر اهل بیت (ع) بیان کرد و اظهار داشت: در سال ۵۷ با پیروزی جمهوری اسلامی، امر بزرگ اهل بیت (ع) در این سرزمین اقامه شد و گسترش پیدا کرد.

وی افزود: تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسئولان و بیان مشکلات و مسائل کشور، ارائه راهکار و راهبرد و تعامل و کمک برای پیشرفت کشور است.

محمدی لائینی تصریح کرد: ائمه سراسر کشور با احصای مشکلات شهرها و استان خود و ارائه آن به مرکز توانستند نزدیک به شش هزار طرح و مشکل و همچنین راهکارهای برون رفت از آن را در کتابچه‌ای جمع آوری و تقدیم رئیس جمهور کنند و ان شالله این طرح‌ها و مشکلات توسط استاندار نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

از هر فرصتی برای بصیرت‌افزایی مردم استفاده کنیم

آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه امروز وظیفه سنگینی داریم و آن تبیین و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب است، افزود: این امر را نه تنها در خطبه‌ها بلکه با استفاده از هر فرصتی انجام دهیم و باید بدانیم اگر بخواهیم نظامی دینی داشته باشیم دشمن نیز خواهیم داشت.

وی گفت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که وسوسه گران سیاسی می‌خواهند ذهن عامه مردم را به انحراف بکشانند و از رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب می‌دهند منحرف کنند و به سمت و سوی دیگری بکشانند، آنها می‌خواهند تحت عنوان تعامل با دنیا خط ذلت بار سازش با دشمن را مطرح کنند، اینجاست که مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود و باید هوشیار باشیم و از هر فرصتی برای بصیرت افزایی مردم استفاده کنیم.

آیت الله معلمی گفت: یکی از اقدامات کوتاه مدت استاندار باید نظارت بر تشکیلات بازرگانی و قیمت کالاها باشد و در درجه اول به این قضیه بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار