مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» خبر داد؛

افتتاح مسکن محرومان توسط گروه جهادی شهید «محمد ناظری» در سوادکوه شمالی

حجت‌الاسلام «محمدی‌ کیاپی» از افتتاح واحد مسکونی محروم در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی توسط مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ - 30November 2021

افتتاح واحد مسکونی محروم توسط گروه جهادی شهید «محمد ناظری» در سوادکوه شمالیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدی‌ کیاپی» مسئول گروه جهادی شهید محمد ناظری امروز در جمع خبرنگاران از اتمام کار ساخت واحد مسکونی محروم در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی توسط مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» خبر داد و اظهار داشت: کار ساخت این خانه در سال ۱۳۹۹ آغاز شد، تا مرهمی برای درد‌های این خانواده که دختر ۱۰ ساله‌شان مبتلا به یک بیماری نادر است و هزینه درمانش هم کم نیست، باشد.

وی با بیان اینکه خانواده در طول این مدت با پرداخت هزینه‌ای از طرف گروه جهادی شهید «محمد ناظری» سکونت داده شدند، افزود: خوشبختانه در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، بعد از مدت‌ها چشم انتظاری این خانواده در خانه جدید سکنی گزیدند.

مسئول گروه جهادی شهید محمد ناظری تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های ساخت این خانه محروم توسط کمیته امداد امداد خمینی (ره) و مقداری از جانب بنیاد مستضعفان در مجموع به ارزش حدود ۱۱۰ میلیون تومان به‌جز تجهیزات تامین شده است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: گروه جهادی شهید «محمد ناظری» با جمع‌آوری مابقی هزینه ساخت این مسکن به میزان ۳۸۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین توانست سرانجام با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، مسکن را آماده تحویل کند.

وی در پایان از برگزاری مراسم افتتاح مسکن محروم با حضور مسئولان شهری و روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین این مسکن محروم از طرف مرحوم شادروان حاج «رحیم اکبری» به ارزش تقریبی ششصد میلیون تومان اهدا شده بود.

شهید ناظری (فرمانده) از فرماندهان ارشدی که در لبنان آموزش نظامی را دیده و بسیاری از فرماندهان ارشد نظامی ایران از جمله شهید قاسم سلیمانی جمعی شاگردانش بوده‌اند.

محمد ناظری فرمانده نیروی ویژه دریایی سپاه در ۲۱ اردیبهشت ۹۵ در هنگام انجام مأموریت در منطقه دریایی نازعات به دلیل عارضه شیمیایی به خیل همرزمان شهیدش پیوست؛ پروژه احداث این واحد خانه محروم به نیابت از این شهید والامقام به نتیجه رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار