وزیر ارشاد:

قائل به آزادی بیان و قلم هستیم/ آموزش‌های فرهنگی و هنری را توسعه می‌دهیم

اسماعیلی با تاکید براینکه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قائل به آزادی بیان و قلم هستیم، گفت: آموزش‌های فرهنگی و هنری را در دوره جدید این وزارتخانه توسعه می‌دهیم.
کد خبر: ۴۹۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 30November 2021

قائل به آزادی بیان و قلم هستیم/ آموزش‌های فرهنگی و هنری را توسعه می‌دهیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی شهید سید علی اندرزگو اظهار داشت: این جایزه ادبی در شرایطی شکل گرفت که تطهیر پهلوی اوج گرفته بود و خبرهای نادرستی می‌شنیدیم و شبکه‌های مختلف آن‌ها را به غلط روایت می‌کردند و احساس می‌شد نسل جوان در معرض این روایت‌های غلط است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بیش از آنچه فکر کنیم مظلوم است، افزود: هنوز قطره‌ای از دریای مجاهدت‌ها و فضایل کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی روایت نشده است که کار جدی می‌طلبد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایزه شهید اندرزگو را یک رویداد مهم دانست و تصریح کرد: مبنای کار ما در دوره‌ی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید است که امیدواریم در این زمینه شاهد تحولات جدی در حوزه‌های فرهنگی و هنری باشیم.

اسماعیلی تلاش برای تولید کمی و کیفی موثر را روند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دامن زدن به تولیدات موثر دانست و گفت: قائل به آزادی بیان و قلم هستیم و فضا را برای تولیدات با کیفیت باز می‌کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدات در تزار انقلاب اسلامی جهت و رویکرد ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تلاش می‌کنیم در این زمینه به کارنامه پرباری برسیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت از توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری برای تقویت جریان منتصب به انقلاب اسلامی با توجه به انجمن‌ها، نویسندگان و فعالیت‌های فردی و جمعی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار