دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با خانواده امیر «سیدعلی فیروزی»+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‌زاده» با خانواده امیر «فیروزی» پیشکسوت فقید دفاع مقدس و استاد درس آشنایی با دفاع مقدس در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 30November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم جامعه ایثارگری، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل امیر سرتیپ دوم «سیدعلی فیروزی» استاد فقید درس آشنایی با دفاع مقدس با خانواده این پیشکسوت دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: امیر فیروزی عمری در راه خدا خدمت و مجاهدت کرد و خداوند نیز اجر مجاهدت او را خواهد داد.

وی افزود: این فرمانده ارتش جمهوری اسلامی جزو اساتيد درس آشنایی با دفاع مقدس بود که وظیفه داشتیم برای قدردانی از تلاش‌های این استاد فقید خدمت خانواده او برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس تصریح کرد: موفقیت خانواده امیر فیروزی باعث خوشحالی است. بحمدالله خانواده‌ای موفق و خدوم در بدنه انقلاب هستید.

سردار یوسفعلی‌زاده در پایان این دیدار از خانواده مرحوم امیر سرتیپ دوم «سیدعلی فیروزی» با اهدای لوح یادبود تجلیل کرد.

در این دیدار «محمود اسکندری» مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مشاور مدیرکل حفظ آثار استان و «مهدی عارفی» مدیر اداری و پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار نیز حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم «سیدعلی فیروزی» جانباز دفاع مقدس که افسر اطلاعات لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) و فرماندهی تیپ زرهی خاش را در کارنامه خود دارد مدت ۶۰ ماه در مناطق عملیاتی حضور داشتند. وی در ۱۴ آبان ۱۳۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها