فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب:

هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست

امیر بیدادی گفت: با تلاش دستاندرکاران و مسوولان یادمان هویزه، کار‌های خوبی انجام گرفته و از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهدا هستیم.
کد خبر: ۴۹۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 01December 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از فرماندهان نظامی ارتش و سپاه از زیارتگاه‌های شهدای هویزه و کرخه نور بازدید کردند.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، سردار مراد حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی استان خوزستان ضمن بازدید از زیارتگاه‌های شهدای هویزه و کرخه نور به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست

امیر بیدادی هدف از این بازدید را بررسی آمادگی زیارتگاه جهت پذیرش زائران راهیان نور عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش دستاندرکاران و مسوولان این یادمان، کار‌های خوبی انجام گرفته و از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست.

سردار مراد حاجتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از وضعیت زیارتگاه‌های شهدای هویزه و کرخه نور گفت: بعد از ۴۱ سال با همراهی عزیزان ارتش، با افتخار بر مزار این شهیدان والامقام حاضر شده ایم تا یاد و خاطره همکاری‌های موفق، مشترک و پیروزمندانه ارتش و سپاه در دفاع مقدس را زنده کنیم.

هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان درباره آخرین وضعیت از سرگیری اردو‌های راهیان نور نیز گفت: با توجه به کم شدن قدرت کرونا سعی ما بر این است تا کم کم اردو‌های راهیان نور را دوباره راه‌اندازی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله به لطف و عنایت شهدا و به حق مادران عزیز شهیدی که در اینجا دفن هستند، کرونا کمرنگ‌تر شود و ما بتوانیم این صنعت فرهنگی خودمان را دوباره احیا کنیم.

هویزه از هر نظر آماده پذیرایی از زائران شهداست

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار