مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان مطرح کرد؛

توجه ویژه به سلامتی جامعه ایثارگری با اجرای دقیق مدیریت هوشمند کرونا

«پاکاری» بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا تأکید کرد و گفت: سلامتی جامعه ایثارگری خط قرمزی است که کم توجهی به آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 21December 2021

توجه ویژه به سلامتی جامعه ایثارگری با اجرای دقیق مدیریت هوشمند کرونابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبداله پاکاری با اشاره به میزبانی استان گیلان در چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی و اردویی از جمله اقداماتی است که باعث ایجاد نشاط و انگیزه در ایثارگران می‌شود لذا ارائه برنامه‌های متنوع دیگر و میزبانی رخدادهای کشوری در این حوزه از اهداف پیش‌روی بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا تأکید کرد و افزود: سلامتی جامعه ایثارگری خط قرمزی است که کم توجهی به آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی بازدید نامحسوس از نحوه خدمت رسانی به ایثارگران را ضروری عنوان و تصریح کرد: حفظ شأن و حرمت مراجعه کننده در کنار تلاش برای ارائه خدمت به بهترین شکل ممکن در چهارچوب قانون باید اولین اولویت تمام کارکنان باشد.

پاکاری در ادامه به نزدیک شدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت و همچنین سیزدهم این ماه که مصادف با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک دستگاه فرهنگی در راستای برگزاری هر چه بهتر این دو رویداد مهم اهتمام ویژه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار