معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون سراسری گروه‌های ویژه ایثارگران

«غلام‌پور» از اجرای طرح واکسیناسیون آنفولانزای گروه ویژه ایثارگری خراسان رضوی با آغاز فصل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 20October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدجواد غلام‌پور» معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از تکالیف معاونت درمان بنیاد شهید در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی اجرای طرح واکسیناسیون است.

وی افزود: در همین راستا این معاونت، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به واکسینه کردن، گروه‌های ویژه ایثارگران در برابر ویروس آنفولانزا خواهد کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص ایثارگران گروه‌های ویژه گفت: مشمولان این طرح، جانبازان ۷۰ درصد، والدین شهدا، جانبازان با ضایعه متوسط و شدید شیمیایی، ایثارگران با بیماری صعب‌العلاج هستند.

غلامپور ضمن دعوت از ایثارگران مشمول ادامه داد: در این مرحله گروه‌های ویژه ایثارگران با اولویت می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از بنیاد شهید محل پرونده، به مراکز منتخب بهداشت در شهرستان محل سکونت، مراجعه و نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: در مرحله نخست چهار هزار واکسن آنفولانزا به ایثارگران گروه‌های ویژه اختصاص یافته است.

غلام‌پور بیان داشت: جانبازان بستری در مراکز توانخبشی و بازتوانی امام خمینی (ره) و والدین شهدای بستری در مرکز سالمندان ایثار در همان مراکز واکسینه خواهند شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایثارگران با بیماری صعب‌العلاج و وابسته به تخت که محدودیت خروج از منزل دارند، این طرح در منزل این ایثارگران سرافراز انجام می‌شود.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار