استقبال بیش از ۱۱۰۰ ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

هزار و ١٣٩ ناشر از سراسر کشور برای حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۴۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 01December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پیش از شیوع ویروس کرونا در سال ١٣٩٨، حدود ۴۴۳ ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان ثبت‌نام کرده بودند؛ اما این آمار در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با افزایش ۱۵۷درصدی همراه بوده و به هزار و ١٣٩ ناشر رسید.

از بین هزار و ١٣٩ ناشر متقاضی حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، ۵۱ ناشر از اصفهان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. ناشران سراسر کشور از بیست‌ونهم آبان‌ تا هفتم آذر ۱۴۰۰ فرصت داشتند برای ثبت‌نام در این نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.ketab.ir مراجعه کنند.

افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل‌تر کتاب‌های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست‌وجو و انتخاب و خرید کتاب توسط بازدیدکننده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و ... از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه‌ مجازی کتاب استانی است.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را با هدف فراهم کردن زمینه حضور بیشتر ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، امکان توزیع عادلانه یارانه حمایتی در تمام نقاط استان و کمک به توزیع مناسب کتاب در سطح کشور از بیستم تا بیست‌وششم آذر به مدت هفت روز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها