فرزندان شهدا سفیران صلح جمعیت هلال احمر شدند

جمعی از فرزندان شهدا در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر سفیران صلح جمعیت هلال‌احمر شدند.
کد خبر: ۴۹۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 01December 2021

فرزندان شهدا سفیران صلح جمعیت هلال احمر شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بعد از ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا با حضور در جمعیت هلال احمر از زحمات دکتر پیرحسین کولیوند در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) با اهدای لوحی تجلیل و قدردانی کردند.

در جریان این دیدار فرزندان شهدا با تقدیر از رئیس جمعیت هلال احمر به واسطه خدمت به خانواده شهدا و جانبازان در دوران خدمت در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، مردم‌داری و مدیریت جهادی دکتر کولیوند را کم‌نظیر توصیف کردند و به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ایشان قدردانی کردند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با اشاره به این که خدمت به خانواده شهدا یک فضیلت بزرگ است که خداوند توفیق آن را نصیب کرده است، اظهار داشت: امروز ضرورت دارد تا فرزندان و خانواده‌های شهدا در کنار جمعیت هلال احمر حضور داشته باشند تا با کمک آن‌ها بتوان بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کرد و جنبه‌های مختلف آن را در دستور کار قرار داد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: امروز وظیفه همه ما این است که از خون شهدا پاسداری کنیم و به لطف نظام اسلامی این شرایط فراهم شده است تا به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم و از آرمان‌های شهدا دفاع کنیم. در همین راستا ضرورت دارد تا خانواده شهدا نیز به کمک جمعیت هلال احمر آیند تا به مظلومین و افراد بی بضاعت جامعه یاری رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش تولید باید یکی از اقدامات ما در مسیر خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: تحول در جمعیت هلال احمر امروز یک امر ضروری است که مشخصا در حوزه امداد و نجات، نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تقویت روابط بین‌المللی با کشور‌های مسلمان و همسایه و افزایش تولیدات پزشکی و دارویی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

کولیوند در بخش دیگری از این دیدار ضمن بیان اینکه هلال احمر باید به محلی برای تسکین آلام نیازمندان و آسیب دیدگان بدل شود، تاکید کرد: امروز باید این ظرفیت در هلال احمر ایجاد شود تا مراجعه کنندگان به بخش‌های مختلف درمانی و دارویی این جمعیت با دست خالی برنگردد و تمام تلاش ما نیز این خواهد بود تا با افزایش تولیدات داخلی، کمبود‌های موجود را جبران کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه خانواده شهدا اسوه جهاد و از خودگذشتگی هستند، گفت: فرزندان شهدا امروز به عنوان سفیران صلح جمعیت هلال احمر باید در عرصه بین‌المللی حاضر شده و دیپلماسی ایثار را نهادینه کنند و چهره صلح‌طلبانه جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

در پایان این نشست نیز خادمان امام حسین (ع) با اهدای شال متبرک به عتبات عالیات از زحمات دکتر پیرحسین کولیوند در عرصه‌های مختلف کشور قدردانی و تشکر کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار