استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در خراسان شمالی

مردم شهیدپرور بجنورد امروز به استقبال خانواده شهید گمنام شیرازی رفتند که پس از ۳۳ سال به تازگی احراز هویت شده است.
کد خبر: ۴۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 01December 2021

بجنوردی‌ها از خانواده شهید گمنام شیرازی استقبال پرشوری کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مردم مومن و شهیدپرور خراسان شمالی پس از چند سال میزبانی از شهید «خدارحم گل‌آور» امروز استقبال پرشور و شایسته‌ای از خانواده و پدر بزرگوار این شهید که برای دیدار با مزار فرزند دلبندشان آمدند به عمل آوردند.

آیین استقبال از خانواده شهید شیرازی که به تازگی هویت او شناسایی شده در میدان امام رضا (ع) و آزادگان بجنورد برگزار شد و پس از آن در مزار شهدای گمنام این شهید در شهر سنخواست شهرستان جاجرم این استان حضور یافتند.

مدیرکل ‌حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: پیکر شهید خدا رحم گل آور در سال ۹۳ در جزیره مجنون تفحص و در استان خراسان شمالی شهرستان جاجرم و در منطقه سنخواست آرام گرفت. 

امیر «محمد نجاتی» اظهار داشت: شهید خدارحم گل‌آور ۱۲ دی سال ۴۵ در شهر داریون شهرستان شیراز چشم به جهان گشود، او دارای پنج برادر و سه خواهر است و خود فرزند چهارم خانواده است.

وی افزود: گل‌آور در تاریخ ۱۸ اردیبهشت سال ۶۶ به خدمت سربازی اعزام شد و در چهارم تیر ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

نجاتی ابراز داشت: پدر ایشان در قید حیات هستند اما مادر او پس از سال ها چشم انتظاری فرزندش سرانجام در سال ۸۵ یعنی ۱۸ سال پس از شهادت و مفقود شدن فرزندش چشم از جهان فرو بست.

مدیرکل ‌حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: طبق آزمایشات DNA که از پدر و برادران شهید در سال ۹۴ گرفته شده بود، هم اکنون پیکر ایشان در محل ذکر شده شناسایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار