معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سازماندهی فعالیت‌ها بر اساس «محله‌محوری» از رویکرد‌های جدید بسیج است

سردار خراسانی گفت: سازماندهی فعالیت‌ها بر اساس محله‌محوری، یکی از رویکرد‌های جدید سازمان بسیج مستضعفین تعیین شده است که این موضوع در کنار هویت دادن به اقشار و نخبگان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 02December 2021

سازماندهی فعالیت‌ها بر اساس محله محور از رویکرد‌های جدید بسیج استسردار «مجید خراسانی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص تقویت پایگاه‌های بسیج محلات اظهار داشت: سیاست اصلی سازمان بسیج هویت دادن به اقشار و نخبگان است؛ لذا در همین رابطه یکی از رویکرد‌های سازمان بسیج، سازماندهی فعالیت‌ها بر اساس محله‌محوری تعیین شده است.

وی افزود: بر این اساس، بسیج مانند یک نخ تسبیح عمل می‌کند و مسئولیت همه ظرفیت‌هایی که در محل وجود دارد را با نقش‌آفرینی اهالی محلات می‌پذیرد؛ این هم طرحی است که در هفته بسیج، آن را با عنوان «مسجد؛ پایگاه محله‌محوری» با رویکرد تقویت سیاست محله‌محوری رونمایی کردیم.

سردار خراسانی ادامه داد: امیدواریم در این طرح که نخبگان و آحاد مردم، حضور و مشارکت فعال دارند، هر محله‌ای به نحوی مسایل مربوط به محله را مدیریت کند تا ظرفیت‌های شناسایی شده به شکل مطلوب مورد استفاده قرار گیرد و به اهداف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی آن هم به شکل بومی‌سازی شده دست یابند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها