فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ارتقاء فناوری‌های موشکی و پهپادی در نیروی زمینی ارتش

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه تجهیز و ارتقای وضعیت بالگردها و توسعه فناوری‌های پهپادی و موشکی، پیش رو دارد.
کد خبر: ۴۹۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 01December 2021

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم افتتاح منازل سازمانی و بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین (ع) قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا قرار است در سطح یگان‌های نیروی زمینی ارتش در کشور ۲۳ هزار باب منازل سازمانی احداث شود.

وی افزود: تاکنون در بخشی از استان‌های خوزستان، همدان، مشهد، ارومیه، قزوین، فارس کرمانشاه، کرمان و... این منازل افتتاح شده و سایر پروژه‌ها در مرحله بعد نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش مأموریت اصلی و مهم این نیرو را ایجاد امنیت برای کشور دانست و عنوان کرد: هم‌اکنون یگان‌هایی از نیروی زمینی برای برقراری امنیت پایدار و ماندگار در مرز‌های کشور مستقر هستند.

امیر حیدری مأموریت دیگر نیروی زمینی ارتش را گام برداشتن در عرصه خودکفایی دانست و با اشاره به اینکه باید از فرصتی که در اختیار داریم برای آماده‌تر کردن ارتش و نیروی زمینی، استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: تجهیز و ارتقای وضعیت بالگردها، توسعه پهپاد، عرصه موشکی و ضد زره به طور ویژه در کار ما بسیار مهم است و فعالیت‌های گسترده‌ای نیز در این حوزه پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های موشکی، ضد زره و پهپادی به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: در نظر است به منظور پایش و رصد منطقه، یک گردان پهپادی مجهز در استان کرمان برای مأموریت در منطقه جنوب شرق مستقر شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در کنار این اقدامات از روحیه کارکنان غافل نیستیم، افزود: ما یک سازمان انسان‌محور هستیم و باید نگاه اصلی ما به ارتقای معیشت و منزلت کارکنان خود باشد که یکی از این مؤلفه‌های معیشت، تأمین مسکن است.

امیر حیدری بیان کرد: در این مسیر طرحی به نام «کوثر» برنامه‌ریزی کردیم و امسال سال برنامه‌ریزی، کلنگ‌زنی و شروع این طرح است و تعهد کردیم تا سه سال آینده کارکنان نیروی زمینی ارتش که نیازمند ضروری هستند در حوزه خانه شخصی بی‌نیاز شوند.

وی افزود: امروز با افتتاح این طرح در کرمان توانستیم بخشی کوچک از تدابیر مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم، باید مطیع محض ولایت باشیم و همه مأموریت‌مان را بدرستی انجام دهیم، مقام معظم رهبری به ما مأموریت داده‌اند که در مسیر خانه‌دار شدن کارکنان ارتش تلاش و مجاهدت کنیم.

امیر حیدری با اشاره به همکاری‌های استاندار کرمان اظهار داشت: اگر مساعدت‌های استاندار کرمان نبود با این سرعت نمی‌توانستیم زیرساخت‌های پروژه مسکن کرمان را فراهم کنیم.

فرمانده نزاجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم جهان اسلام را در تاریخ سرفراز کرد، افسانه‌ها را به حقیقت تبدیل کرد و نویسندگان و تاریخ‌نویسان باید از او بنویسند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها