فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«نزاجا» قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیرو‌های مسلح کشور است

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش، متحرک‌ترین و قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۴۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ - 08December 2021

«نزاجا» متحرک‌ترین و قدرتمندترین نیرو استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دانشجویان دوره عالی رسته‌های پیاده و زرهی که در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: امروز صراط مستقیم ما وجود مبارک مقام معظم رهبری است و بایستی همواره پشت سر ایشان حرکت کنیم تا به بیراهه نرویم و اعتقاد داشته باشیم که صراط مستقیم آن راهی است که رهبر عزیزمان ترسیم می‌فرمایند.

وی افزود: بهترین راه شکرگزاری برای ما اول مطیع امر ولایت بودن و سپس خوب کار کردن است که در همین راستا سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را بعنوان اصول فرماندهی و ۲۹ طرح لبیک را به‌عنوان فروع فرماندهی در نیروی زمینی پایه‌ریزی کرده و بر مبنای آن به پیش رفته‌ایم که تمامی این برنامه‌ها یا به‌صورت مستقیم و یا به‌صورت استنتاجی از زبان مبارک مقام معظم رهبری بیان شده و ما امتثال امر کرده‌ایم.

فرمانده نزاجا خدمت‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و ساخت بیمارستان‌های مجهز و مدرن در دورافتاده‌ترین نقاط کشور را نشان‌دهنده حضور نیروی زمینی ارتش در عرصه‌های اجتماعی دانست که موجب شناخت بیشتر مردم از این نیرو شده است.

امیر حیدری بیان کرد: با تمامی تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای منزلت کارکنان، از بحث ارتقای توان رزمی نیز غافل نبوده‌ایم و جای افتخار دارد که امروز نیروی زمینی، متحرک‌ترین و قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است و این امر ابراز رضایت کتبی مقام معظم رهبری را نیز در پی داشته است.

در پایان، دانشجویان دوره عالی رسته‌های پیاده و زرهی سوالات و مشکلات خود را با امیر حیدری مطرح کردند و وی نیز ضمن پاسخ به پرسش‌ها، دستور لازم در راستای برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان را صادر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها