قدرت‌نمایی یگان‌های «نزاجا» در خاتمه رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش

سرلشکر موسوی در خاتمه رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با همراهی امیر سرلشکر حسنی سعدی از یگان‌های عمده شرکت‌کننده در رزمایش سان دید.
کد خبر: ۴۸۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 09November 2021

قدرت نمایی یگان‌های نیروی زمینی در خاتمه رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش/ فرمانده کل ارتش از یگان‌های نیروی زمینی حاضر در رزمایش سان دیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص)، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، پیش از رژه یگان‌های دریایی و هوایی شرکت‌کننده در رزمایش، از برخی تجهیزات و ادوات شرکت‌کننده در رزمایش از نیروی زمینی ارتش سان دیدند.

تانک‌ها، نفربرها، توپ‌ها و تعدادی از ادوات و تجهیزات بکار رفته در رزمایش و تعدادی از رزمندگان نیروی زمینی ارتش، با استقرار در قسمتی از ساحل منطقه رزمایش، بخشی از آمادگی و سرعت عمل خود را به نمایش گذاشتند.

در مراسم سان، امیر حیدری فرمانده نزاجا طی گزارشی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرعت عمل در جابجایی تجهیزات و ادوات سنگین با امکانات ترابری نیروی زمینی از دورترین نقاط را به‌عنوان یکی از شاخص‌های آمادگی رزمی و عملیات مهم حوزه لجستیک مطرح کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها