برادر شهید فخری‌زاده:

دفاع مقدس شخصیت شهید «فخری‌زاده» را غنی‌سازی کرد

«فخری‌زاده» گفت: شهید «محسن فخری‌زاده» دوران تحصیل خود را در قم گذراند و حماسه انقلاب و دفاع مقدس، شخصیت وی را غنی‌سازی کرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 01December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سعید فخری زاده» برادر دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید «محسن غنی زاده» در دیدار جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان قم که در منزل پدری شهید صورت گرفت، اظهار داشت: شهید فخری زاده انسانی معمولی، اما مانوس با کتاب،مسجد، مطالعه، اهل مجاهدت علمی و در عین حال متواضع و دارای شخصیت مردمی بود و همواره تلاش می‌کرد تا راه صحیح را بشناسد.

وی با تاکید بر اینکه نباید وجه مردمی بودن شخصیت این شهید عزیز از توصیفات وی گرفته شود، افزود: دوران دفاع مقدس، شخصیت وی را غنی سازی کرد و در بزنگاه‌های تصمیم گیری، همواره حرکت در مسیر رهنمود‌های ولایت را مورد تاکید قرار می‌داد.

در دیدار مدیران و اصحاب رسانه با خانواده شهید فخری زاده که به همت خانه مطبوعات قم ترتیب یافته بود، هدیه‌ای به رسم یادبود و به پاس احترام به مقام شهید، به خانواده وی اهدا شد.

شهید فخری زاده دوران تحصیل خود تا اخذ مدرک دیپلم را در قم گذراند.

دفاع مقدس شخصیت شهید «فخری زاده» را غنی سازی کرددفاع مقدس شخصیت شهید «فخری زاده» را غنی سازی کرددفاع مقدس شخصیت شهید «فخری زاده» را غنی سازی کرددفاع مقدس شخصیت شهید «فخری زاده» را غنی سازی کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار