با صدور پیامی؛

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه، درگذشت فرمانده پیشکسوت جهاد سازندگی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» با صدور پیامی درگذشت سردار جهادگر «مهدی ورشابی» فرمانده پیشکسوت جهاد سازندگی و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 01December 2021

سردار «کارگر» درگذشت فرمانده پیشکسوت جهاد سازندگی را تسلیت گفت/ ارجاع به دبیربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار جهادگر «مهدی ورشابی»  فرمانده پیشکسوت جهاد سازندگی و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام حاجی صادقی به شرح زیر است:

«خانواده محترم جناب مهندس ورشابی، سَلامٌ عَلیکُم بِما صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی الدّار

ضایعه درگذشت جانباز مجاهد، خادم اهل‌بیت (ع) و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس جناب مرحوم مغفور مهندس حاج مهدی ورشابی موجب تأثر و تألم این‌جانب و همرزمانش گردید.

آن رزمنده  بسیجی و پاسدار حریم ولایت که از بنیان‌گذاران مهندسی جنگ  جهاد سازندگی و از  فرماندهان مؤمن، مخلص، متعهد و شجاع قرارگاه کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل بود، با کوله باری از باقیات الصالحاتی که در مجاهدت‌های جنگ تحمیلی به دست آورد و با دلی آکنده از عشق به سلاله پاک و مطهر پیامبر مهربانی (ص) و جلب مغفرت خداوند، جان به جان‌آفرین تسلیم و نام خود را همانند همرزمانش در لوح زرین مجاهدین فی سبیل الله جاودانه ساخت.

دیگر بار ضمن اظهار همدردی، درگذشت این اسوه  ایثار و تلاش را به خانواده مکرم، هم‌رزمان و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مجاهد گمنام غفران و رضوان و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزت و سعادت مسألت می‌نمایم.

انشاالله خداوند متعال روح پاکش را در اعلی علیین با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وهمرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها