طی پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت مهندس «ورشابی» را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشت مرحوم مهندس ورشابی تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 04December 2021

سرلشکر صفوی درگذشت مهندس «ورشابی» را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «سید یحیی صفوی»، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پی درگذشت مهندس «مهدی ورشابی»، از بنیان‌گذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم مهندس مهدی ورشابی

سلام علیکم

عروج ملکوتی و شهادت‌گونه مرحوم مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

پیروزی‌های دفاع مقدس و برهه‌های تاریخی و حساس آن مرهون مجاهدت سنگرسازان بی ادعا و عزیزان مهندسی جهاد سازندگی، بعنوان یکی از ارکان دفاع مقدس می‌باشد و یادآور مجاهدت‌های سرافرازانی همچون مرحوم مهندس ورشابی است که همواره در صف اول جبهه، یاری‌رسان رزمندگان اسلام بودند و گمنامی و مظلومیت جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس دو ویژگی شاخص این عزیزان می‌باشد.

آشنایی اینجانب با مرحوم ورشابی مربوط به عملیات فتح المبین در سال ۶۱ تا انتهای ۸ سال جنگ تحمیلی می‌باشد و در این مدت شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌ها و توانمندی‌های مدیریتی آن مرحوم در عین داشتن روحیه بالای معنوی و گمنامی بوده ام.

بی‌شک خدمات ارزشمند و اثرگذار مرحوم ورشابی در طول دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف مدیریتی با پشتیبانی و حمایت‌های گوناگون خانواده و فرزندان آن مرحوم میسر گردید و در این میان نقش تاثیرگذار خانواده‌ها و زنان در پشتیبانی از دفاع مقدس را بایستی قدردان بود.

اینجانب عروج ملکوتی آن مجاهد نستوه و پیوستن روح آن فقید سعید به لقاءالله را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به خانواده محترم و سایر بازماندگان و همرزمان سابقم در جهاد سازندگی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، صلحا و صدیقین و یاران شهیدش و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار