سرپرست دانشگاه یاسوج:

دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

«کرمی» با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد توسط دانشگاه یاسوج، گفت: این طرح در چهار فاز در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته که دو فاز آن انجام شده و فازهای سوم و چهارم هم در حال اجراست.
کد خبر: ۴۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 01December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «بهادر کرمی» سرپرست دانشگاه یاسوج امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف، حاصل تفکر بسیجی است.

سرپرست دانشگاه یاسوج با اشاره به برنامه‌های آتی این دانشگاه، افزود: گسترش رشته‌ها و پژوهشکده‌های جدید و توسعه کمی و کیفی آموزش از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه یاسوج است.

کرمی با بیان اینکه در آستانه هفته پژوهش قرار داریم، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش سال جاری پیشرفت‌های علمی بنیادی و فناورانه در قالب نمایشگاه مجازی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: پژوهش و تحقیقات، مبتنی بر مجهولات و ندانسته‌ها است و دانشگاه یاسوج در حوزه تحقیقات بنیادین و توسعه مرزهای دانش، جزو دانشگاه‌های برتر کشور است.

سرپرست دانشگاه یاسوج توسعه زیرساخت‌های علمی و ساختارهای فیزیکی دانشگاه، نهادینه کردن احترام و عدالت در دانشگاه و جلوگیری از سیاست‌زدگی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

کرمی به برخی پروژه‌های دانشگاه یاسوج اشاره داشت و گفت: ساماندهی جاده دسترسی یادمان‌ شهید گمنام دانشگاه از مهم‌ترین این پروژه‌ها است که اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد توسط دانشگاه یاسوج، گفت: این طرح در چهار فاز در دستور کار دانشگاه یاسوج قرار گرفت که دو فاز آن انجام شده و فازهای سوم و چهارم هم در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها