مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ «آسمند» از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 02December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امام جمعه و فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه گچساران برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ در همه صحنه‌های حساسی که نیاز به جانفشانی و ایستادگی بود، حضور داشت که گواه این مطلب تقدیم چند برابری شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه است.

وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان به میزبانی شهرستان گچساران خبر داد و افزود: این یادواره‌ ۱۹ دی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «سیدامین‌الله حجازی» امام جمعه گچساران هم در این نشست نقش روحانیت شعیه را در تاریخ بی‌بدیل دانست و گفت: روحانیت همواره حمایت همه‌جانبه‌ای از اسلام و قرآن داشت و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرد.

وی عنوان کرد: شهرستان گچساران معبرگاه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بود و حالا که مردم قدرشناس و انقلابی این شهرستان میزبان یادواره شهدای روحانی هستند و باید یادواره‌ای درخور شهدا برگزار کنیم.

«علیرضا اتابک» فرماندار شهرستان گچساران هم در این نشست خدمت در راستای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا را تکلیف دانست و خواستار همکاری همه ادارات و نهادها برای برگزاری این یادواره شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار