استاندار خراسان رضوی:

دفاع مقدس الگویی مناسب برای نقش‌آفرینی مردم در رفع مشکلات است

«نظری» گفت: برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، باید همانند دفاع مقدس حرکت‌های مردمی آغاز شود. نقش دولت و دستگاه‌های دولتی در این عرصه، نقش حمایتی است و اگر موانعی در کار باشد این موانع را از جلوی پای حرکت‌های مردمی بردارند و حمایت و تسهیل‌سازی لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۴۹۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ - 02December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در آئین بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات آرامگاه شهید مدرس برگزار شد، اظهار داشت: برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، باید همانند دفاع مقدس حرکت‌های مردمی آغاز شود. نقش دولت و دستگاه‌های دولتی در این عرصه، نقش حمایتی است و اگر موانعی در کار باشد این موانع را از جلوی پای حرکت‌های مردمی بردارند و حمایت و تسهیل‌سازی لازم صورت گیرد.

وی افزود: دست به دست هم خواهیم داد و حرکت‌های مردمی در سطح استان به‌ویژه منطقه ترشیز که از استعداد بالایی برخوردار است را آغاز خواهیم کرد. دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با قانون‌گذاری، تصویب قوانین خوب و حذف قوانین مزاحم امیدواریم بتوانیم که حرکت‌های جریان مردمی و حاکمیتی را در بستر قوانین خوب، حمایت و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نظری گفت: ظرفیت معنوی بسیار قوی در استان خراسان رضوی داریم و امیدواریم بتوانیم الگوهای عملی خوبی را برای حل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها