مدیر هنری حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

اختتامیه جشنواره‌های هنری دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود

«آزادی» از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی «فانوس»، چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح»، دومین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۴۹۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ - 03December 2021

اختتامیه استانی جشنواره‌های هنری دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود«آذر آزادی» مدیر امور سینمایی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری مراسم اختتامیه همزمان سه عنوان جشنواره حوزه دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت:  پنجمین جشنواره ملی «فانوس» شامل تولیدات آثار هنری در حوزه دفاع مقدس، چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی و دومین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی  با حضور مسئولین ارشد استان در روز یکشنبه 14 آذرماه ساعت 9:30 در سالن همایش شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: آثار بسیار زیادی در هر سه جشنواره به دبیرخانه استانی این جشنواره ها ارسال شده است که بعد از داوری آثار، نفرات برگزیده هر جشنواره مشخص و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد و نفرات برگزیده نیز به مرحله کشوری این جشنواره معرفی خواهند شد.

آزادی تصریح کرد: افراد برتر این جشنواره‌ها از سوی داوران مشخص و معرفی شدند که در مراسم اختتامیه تندیس جشنواره به آنها اهداء و از آنها تجلیل خواهد شد. این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه و با همکاری تعدادی از ادارات و نهادهای استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها