امام جمعه دیر تاکبد کرد؛

لزوم ایستادگی دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جنگ نرم دشمن

«حسینی» گفت: دانشجویان ما به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستند و آرمان خواهی و استقلال طلبی داشته باشند و نهضت علمی را به پیش برده و آرمان شهدای ۱۶ آذر را فراموش نکنند.
کد خبر: ۴۹۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ - 03December 2021

لزوم ایستادگی دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جنگ نرم دشمنبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: مسئولان بر اساس داشته‌ها وعده دهند و توقع ایجاد نکنند، مردم به اندازه کافی توقع دارند. جوانان و گروه‌های فرهنگی ما و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برای فعالیت‌هایشان نیاز به مساعدت دارند.

وی خواستار تعیین تکلیف زمین‌های محله خور خندل شهر دیر شد و ادامه داد: اگر مسئله ته لنجی ساماندهی شود، مشکلات مردم حل می‌شود اما تا زمانی که این مشکل حل نشود و گمرک برگ سبز و پته ای به مردم ندهد، این کالاها از نظر نیروی انتظامی قاچاق محسوب می‌شود.

امام جمعه دیر بیان کرد: ته لنجی به نام ملوان و به کام دیگران نشود بلکه این جنس باید وارد بازار شود و از آن طرف اجناس ارزان‌تر شود اما اگر بنا بر این باشد که این کالاها به صورت عمده از شهرستان خارج شود من طرفداری نمی‌کنم بنابراین دفاع ما از ساماندهی ته لنجی در این چهارچوب است.

وی با اشاره به روز قانون اساسی، خاطرنشان کرد: قانون اساسی میثاق ملی ما است و همه باید به آن پایبند باشند.

حسینی درباره روز جهانی معلولین، تاکید کرد: خانواده‌ها با عواملی که باعث معلولیت می‌شوند آشنا شده و پیشگیری کنند.

وی با اشاره به حماسه ۱۳ آذر سال ۵۷ و گرامیداشت یاد شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور، گفت: سال‌های قبل این روز به نام شهرستان دیر نامگذاری شد ولی متأسفانه در این زمینه کار خوبی انجام نشد در حالی که باید ستاد و کمیته‌ای تشکیل و ظرفیت‌های شهرستان معرفی شود.

حسینی با تبریک روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان ما به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستند و آرمان خواهی و استقلال طلبی داشته باشند و نهضت علمی را به پیش برده و آرمان شهدای ۱۶ آذر را فراموش نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار