دادستان کل کشور:

برنامه تحولی در دادسرا‌های سراسر کشور در دست تدوین است

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به برنامه تحولی دستگاه قضا که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و روسای پیشین و فعلی قوه قضاییه است، گفت: برنامه تحولی در دادسرا‌های سراسر کشور در دست تدوین است و تدوین آن به زودی پایان می‌یابد.
کد خبر: ۴۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 04December 2021

برنامه تحولی در دادسرا‌های سراسر کشور در دست تدوین استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران با تقدیر از خدمات آقایان حشمتی و القاصی‌مهر در سمت‌های ریاست دادگستری و دادستانی تهران اظهار داشت: علی صالحی دادستان جدید تهران دارای تجارب ارزشمندی در سنگر‌های مختلف قضایی از جمله دادستانی فارس و ریاست دادگستری هرمزگان است و برای او در سنگر جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: القاصی مهر طی ۳۱ ماه حضور در سنگر دادستانی تهران، تلاش‌های شبانه‌روزی داشت و برای او نیز در سمت ریاست دادگستری تهران آرزوی موفقیت دارم.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به برنامه تحولی دستگاه قضا که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و روسای پیشین و فعلی قوه قضاییه است، گفت: برنامه تحولی در دادسرا‌های سراسر کشور در دست تدوین است و تدوین آن به زودی پایان می‌یابد، اما دادستانی تهران به دلیل شرایط خاص خود نیازمند برنامه تحولی ویژه است.

وی گفت: از دادستان جدید تهران انتظار داریم با فوریت و در کوتاه‌ترین زمان برنامه تحولی در دادسرای تهران را ارائه کند و کار خطیر خود را با یک برنامه زمانبندی و مدون آغاز کند و پیش ببرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار