به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱
بیمه کوثر با هوشمندسازی و افزایش کیفیت خدمات از طریق نوآوری، سرعت دسترسی، تفویض اختیار و پیگیری و تعامل مؤثر با بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اولویت شرکت که رضایت مشتریان است را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۴۹۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 04December 2021

رضایت مشتریان اصلی‌ترین سرمایه بیمه کوثر

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، «ابوالفضل آقادادی» مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کشور، ضمن بیان مطلب فوق و با بیان اینکه نوآوری اثرات مناسبی بر رشد اقتصادی دارد، اظهار داشت: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان با ارایه خدمات در کوتاه‌ترین زمان از طریق نوآوری، هوشمندسازی و تفویض اختیار دارد.

آقادادی تصریح کرد: بیمه‌گران به دنبال ایجاد مزیت رقابتی با اسـتفاده از یک محصول جدید، خدمت یا روش نو در رویه‌ها و کارکرد‌های کسب و کار بیمه هستند و فناوری‌های تحول‌آفرین همچون هوش مصنوعی، رایانش ابری، کلان داده و تحلیل داده، اینترنت اشیا، ربات‌ها، پرینت چهاربعدی و بلاک چین که ماهیت رقابت بازار را تغییر می‌دهند می‌توانند بر روی انتظارات افراد، فرایند‌های عملیاتی و مدل‌های کسب‌وکار تأثیر گذاشته و بهره‌وری، کارایی و سوددهی را افزایش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کسب افزایش رضایت مشتریان باید به معیار‌های مختلفی همچون رضایت مالی در مبلغ خسارت دریافتی با رعایت حق، انصاف، سادگی و سرعت در پرداخت آن، رسیدگی دقیق به شکایات، ارایه اطلاعات مناسب به مشتری در هنگام خسارت، تناسب شرایط بیمه‌نامه با نیاز مشتری، رضایت در حق‌بیمه پرداختی و سادگی و سرعت صدور، دانش همکاران و پاسخگویی دقت داشت تا بتوانیم آرامش‌خاطر و رضایت را برای همه ذی‌نفعان که اصلی‌ترین سرمایه‌های بیمه کوثر هستند به ارمغان آوریم.

مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهداف بیمه کوثر از حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: مطمئناً هدف ما از این حضور، تعامل با سایر سازمان‌ها و افزایش سهم خود از بازار با معرفی خدمات، توانمندی‌ها، محصولات و دستاورد‌های شرکت است.

آقادادی درباره اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نوآوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازار‌های جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها