علیرضا قزوه مهمان سومین روز «کاروان هنری روایت حبیب» می‌شود

برپایی «کاروان هنری روایت حبیب» در اولین استان مقصد خود با روایت‌گری همرزمان شهدای انقلاب و دفاع مقدس به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 04December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «کاروان هنری روایت حبیب» در سومین روز از حضور خود در کرمان، امروز (شنبه) با اجرای برنامه‌های گوناگونی به پایان می‌رسد و عازم استان بعدی خواهد شد.

شعرخوانی علیرضا قزوه و شاعران استانی، اجرای نمایش «ننه قاسم» به نویسندگی و کارگردانی علی‌محمد رادمنش و فاطمه رادمنش و حماسه‌خوانی مرشد محسن میرزاعلی، از دیگر برنامه‌های روز پایانی «کاروان هنری روایت حبیب» در کرمان است.

این ویژه‌برنامه شب ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان، به نشانی خیابان سرباز با اجرای رسالت بوذری برگزار می‌شود.

«کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.

طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی، چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، استان‌های میزبان «کاروان هنری روایت حبیب» خواهند بود و اختتامیه این برنامه در تهران برگزار می‌شود.

«کاروان هنری روایت حبیب» در ادامه سفر‌های خود به استان اصفهان اعزام می‌شود که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 121 

نظر شما
پربیننده ها