فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

«پدافند هوایی» یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گفت: پدافند هوایی ارتش یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار سبب شده که دشمن با وجود بهره‌مندی از بهترین هواپیماها و تجهیزات، حتی جرأت نیم‌نگاهی به مرزهای ایران را نداشته باشند.
کد خبر: ۴۹۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴ - 07December 2021

پدافند هوایی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران استامیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: پدافند هوایی به‌عنوان یک نیروی مقتدر نظامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اوج قدرت، تدبیر و آمادگی کامل با به‌کارگیری انواع سامانه‌های پیشرفته دفاعی، به‌صورت شبانه‌روز مشغول حراست و حفاظت از آسمان و مرزهای هوایی کشور است.

وی افزود: پدافند هوایی به واسطه نوع مأموریتی که دارد، باید بتواند سریع، چابک و برخط، اطلاعات را دریافت کرده و در چند ثانیه علیه اهداف متخاصم اقدام کند و امروز ما در منطقه شرق این مسئله را سرلوحه کار خود قرار دادیم؛ چراکه فرماندهی معظم کل قوا پدافند را خط مقدم و اولویت اول اعلام کردند و در این اولویت ما وظیفه داریم در همان دقایق اول اقدام کنیم و این موضوع بسیار مهم است.

امیر سرتیپ دوم «پرویز» ادامه داد: امروز پدافند هوایی ارتش یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار سبب شده که دشمن با وجود بهره‌مندی از بهترین هواپیماها و تجهیزات، حتی جرأت گوشه‌چشمی به مرزهای ایران را نداشته باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به تهدیدات پیش روی کشور و همچنین ناامنی کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در سایه اقتدار نیروهای مسلح و توان پدافند هوایی، ایران اسلامی از چنان امنیت و صلابتی برخوردار است که این وضعیت در کمتر نقطه‌ای از جهان مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار