عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

عرصه رسانه باید در اختیار جریان انقلاب اسلامی باشد

«قاضی زاده هاشمی» با تاکید بر اینکه روایتگری باید مبتنی بر واقعیت و بیان مسئله باشد، گفت: عرصه رسانه نباید در اختیار دشمن باشد؛ این خط باید در اختیار جریان انقلاب باشد.
کد خبر: ۴۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 04December 2021

عرصه رسانه باید در اختیار جریان انقلاب اسلامی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سید احسان قاضی زاده هاشمی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش پلاتویی آسمانی در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای رسانه اظهار داشت: شهید شاهینی در دوران دانشجویی از فعالان دانشجویی بود و هیچگاه در مقابل جریان ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه ساکت نبود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای مردمی مؤمن، انقلابی، حق‌طلب، حق‌خواه، استعمارستیز، استکبارستیز، با روحیه و اندیشه انقلابی و همت بالا است، گفت: به همراه شهید شاهینی با جریانی که به اسم اسلام ولی با رفتار متناقض در حرکت بودند روبرو بودیم و در میادین و دانشگاه‌های مختلف برای خط انقلاب و دفاع از حریم ولایت در کف صحنه حضور داشتیم. در آن سال‌ها با فتنه‌های فراوانی روبرو بودیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شهید شاهینی در میانه میدان حضور داشت، افزود: شهید شاهینی زمان‌شناس و با بصیرت بود و آنچه امروز نیاز داریم همین حرکت‌های بصیرت‌گونه و متناسب با اقتضای زمان و موقعیت است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ابزار رسانه تغییر کرده و در سال‌های آینده شاهد تحول‌های بزرگ‌تری در رسانه خواهیم بود، عنوان کرد: نیاز امروز کشور افزایش سواد رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی مناسب است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید عمیق و چندوجهی به موضوعات و رویدادها بپردازند، تصریح کرد: رسانه‌ها نباید از خط خبری عقب بگیرند و باید روایت اول را با سرعت و البته در نظر گرفتن صحت و کیفیت داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روایت‌گری باید مبتنی بر واقعیت و بیان مسئله باشد، ادامه داد: عرصه رسانه نباید در اختیار دشمن باشد و این خط باید در اختیار جریان انقلاب باشد.

وی حمایت از آثار رسانه‌ای فاخر را مهم دانست و بیان کرد: در رویکرد جدیدی صدا و سیما شاهد اقدامات خوبی در پوشش اخبار و رویدادها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها