جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد؛

اهتمام سپاه به رفع دغدغه مردم سیستان و بلوچستان در زمینه آب

سردار فدوی گفت: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه داریم، تلاش می‌شود که از نگرانی مردم زابل و زاهدان در زمینه تنش آبی کاسته شود.
کد خبر: ۴۹۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ - 04December 2021

سپاه برای کاهش تنش آبی در استان سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از چاه نیمه‌های سیستان با اشاره به اینکه خداوند متعال همواره برای بندگانش عنایت‌های زیادی دارد و از سوی دیگر انتظار دارد که مردم توانمندی‌هایی را که دارند، به کار گیرند، اظهار داشت: امروز در چاه نیمه‌های منطقه سیستان آب زیادی موجود است که این مقدار آب می‌تواند تا یک سال پاسخگوی نیاز و استفاده مردم زاهدان و منطقه سیستان باشد.

وی افزود: باید مدیریتی صورت گیرد که این حجم آب از یک چاه نیمه به چاه نیمه دیگر منتقل و آب مورد نیاز مصرفی مردم تامین شود؛ در اجرای این پروژه در کنار نیرو‌های بسیج و سپاه، قرارگاه سازندگی سپاه مستقر شده و کار‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه داریم، سردار «ربیعی» جانشین فرمانده سپاه در محرومیت‌زدایی، در اجرای این پروژه دست به دست مردم داده‌اند تا نگرانی مردم زابل و زاهدان در راستای تنش آبی کاسته شود. امید می‌رود در سال آبی جاری شاهد بارندگی‌های بیشتری باشیم که برای سال آینده دچار مشکل کمبود آب نباشیم.

سردار فدوی گفت: اگر برای میزان آب موجود مدیریت باشد و کار به درستی و با عزم و جزم دستگاه‌های مرتبط باشد، نگرانی نخواهیم داشت. باید آب را با روش به صرفه که مردم به آن عادت دارند، جهت استفاده به دست آن‌ها برسانیم که تلاش‌های خوبی در این راستا صورت گرفته و همه مجموعه‌ها در کنار هم در راستای حل تنش آبی پای کار آمده‌اند و با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در کنار مدیریت صحیح کار در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار