قالیباف:

لایحه بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه هفته آینده به مجلس تقدیم می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس در یک شنبه هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 05December 2021

بودجه یکشنبه هفته آینده به مجلس تقدیم می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ارتباط با زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس گفت: طبق ماده ۱۸۲ آیین نامه، دولت تا ۱۵ آذر برای تقدیم بودجه سال آینده فرصت دارد و الان دولت در حال اصلاح ساختاری در بودجه است که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری و اولویت مجلس و دولت است.

وی ادامه داد: روز گذشته صحبتی با رییس جمهور داشتم، به نظر می‌رسد هنوز دولت دو سه روز دیگه زمان برای بحث و بررسی درباره لایحه بودجه نیاز دارد تا بودجه از کفایت لازم برخوردار باشد، در عین حال هم باید قبل از تقدیم بودجه برخی از نظرات مجلس نیز مدنظر قرار گیرد.

رییس مجلس اضافه کرد: بر این اساس قرار شده برخی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس درباره مسائل اقتصادی، برنامه و بودجه و عمرانی جلسه‌ای با دولت قبل از تقدیم لایحه بودجه تشکیل دهند تا هماهنگی و تبادل نظر صورت گرفته باشد.

وی گفت که ان‌شاءالله یکشنبه هفته آینده بودجه تقدیم مجلس می‌شود؛ این چند روز تاخیر هم به خاطر همدلی و همکاری و توافق بیشتر در بودجه است که کمیسیون برنامه و بودجه و برخی از روسای کمیسیون‌ها آمادگی داشته باشند که جلسه‌ای با دولت برگزار کنند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار