تولیت آستان قدس رضوی:

نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن ید واحد هستند

حجت‌الاسلام‌ «مروی» گفت: نیروهای مرزبانی و ارتش در کنار یکدیگر صفی متحد برای دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی ایجاد کرده‌ و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم كرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 05December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی با حضور در شهرستان تایباد از یگان‌های مرزی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق بازدید و ضمن آشنایی با توانمندی‌های امنیتی ارتش در نقطه صفر مرزی و دیدار با فرماندهان، افسران و کارکنان وظیفه مستقر در این یگان‌ها در جریان آخرین تحولات مرزی قرار گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های نیروهای نظامی در صیانت از مرزهای کشور اظهار داشت: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبان دلاور کشورمان است.

وی با بیان اینکه مرزبانان غیور ایران اسلامی در میانه آتش ایستاده‌ و مانع ورود ناامنی به کشور می‌شوند، گفت: نیروهای مرزبانی و ارتش در کنار یکدیگر صفی متحد برای دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی ایجاد کرده‌ و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم كرده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی در خصوص هدف حضور خود در یگان‌های مرزی ارتش، گفت: هدف از این بازدید عرض خداقوت و خسته نباشید و تقدیر از خدمات و تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر تمامی مرزبانان کشورمان در مسیر تأمین امنیت مردم بوده و این حضور حداقل کار در برابر زحمات ارزشمند این عزیزان است.

در این بازدید امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و امیر سرتیپ دوم «ضرغام مرادی» فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) تولیت آستان قدس رضوی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار