رئیس بنیاد شهید:

گزارش تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم و تا پایان سال گزارش اقدامات دستگاه‎ها را ارائه خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 06December 2021

ارسال گزارش اقدامات دستگاه‌ها برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به رئیس جمهور و مجلسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (یکشنبه) به منظور پیگیری وضعیت قوانین، مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با بیان اینکه در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم، اظهار داشت: چنانچه پیش از این نیز به کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش کرده‌ایم، تا پایان سال جاری گزارش دستگاه‎های همکار و دستگاه‌های مستنکف در مورد اجرای این قانون را به مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ارائه خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست مشترک با فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه دستگاه‌‎های ذیربط است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه پیگیری از دستگاه‌های مرتبط را دارد و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: طی جلسات مکرری که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی انجام شد معاونان توسعه تمامی دستگاه‌های مشمول دعوت شدند و ابلاغیه‌های مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران را دریافت کردند.

معاون رئیس جمهور در پایان تأکید کرد: در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور هستیم و تا پایان سال گزارش اقدامات دستگاه‎ها را ارائه خواهیم کرد.

در این جلسه مقرر شد مجلس شورای اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به پیگیری و همکاری در جهت اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از جمله واگذاری خودرو به واجدین شرایط و پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری اقدام کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار