مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی کل سپاه:

روزانه در ۸۷ نقطه از ستاد فرماندهی کل سپاه نماز جماعت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فکوری با اشاره به ساخت و تجهیز ۱۳ نمازخانه در ستاد فرماندهی کل سپاه، گفت: روزانه در ۸۷ نقطه از این ستاد، نماز جماعت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 06December 2021

روزانه در ۸۷ نقطه از ستاد فرماندهی کل سپاه نماز جماعت برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «فکوری‌زاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) در اولین همایش نماز در این ستاد، اظهار داشت: در ستاد فرماندهی کل سپاه روزانه در ۸۷ مکان نماز جماعت برگزار می‌شود که برای انجام این فریضه الهی، طی سه سال اخیر ۱۳ نمازخانه نیز تجهیز و ساخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید الگوی مدیریت دینی و انقلابی را به سایر بخش‌های کشور و حتی جهان معرفی کنیم، افزود: در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست که در مجتمع‌های تفریحی، نماز اقامه و به آن اهمیت داده شود؛ این افتخاری برای ام‌القرای جهان اسلام است که مجتمع‌های تفریحی دارای نمازخانه هستند.

حجت‌الاسلام فکوری‌زاد ادامه داد: البته در این بین کسانی هم هستند که فقط قرائت نماز دارند و اقامه ندارند؛ ولی از سوی دیگر باید به این نکته هم اشاره کرد، کسانی که به ترویج و ترغیب نماز می‌پردازند، جزو اقامه‌کنندگان نماز محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار